bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۷۷۶

نبض بازار> آغاز دور جديد پيش‌فروش تندر-90

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۳ مهر ۱۳۸۸


روابط عمومی پارس خودرو- پيش فروش خودرو تندر-90 شرکت پارس خودرو در مدل‌هاي مختلف از امروز آغاز شد.

اداره اطلاع‌رساني شرکت پارس خودرو با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به رشد بي‌سابقه توليد در اين شرکت و توافق‌هاي انجام شده با تامين‌کنندگان قطعات، شمارگان توليد تندر-90 در شرکت پارس خودرو افزايش يافته و پيش فروش اين خودرو از امروز آغاز شده است. 

اين گزارش حاکي است كه در دور جديد پيش‌فروش خودرو تندر-90 شرکت پارس خودرو، مدل‌هاي E0AC و E1
آپشن‌دار و E2 LP در اولويت واگذاري قرار داشته و زمان تحويل مدل‌هاي E1، E0 و E2 به ترتيب بهمن، اسفند و آذر امسال تعيين شده است. 

اين گزارش مي‌افزايد: با توجه به وجود زيرساخت‌هاي توليدي مناسب در شرکت پارس خودرو در جهت توليد خودروهاي مختلف از جمله تندر-90 با شمارگان و کيفيت بسيار بالا، اين شرکت توانايي فني و مالي توليد و عرضه سالانه 185‌هزار دستگاه خودرو تندر-90 را دارد که طبق آمارهاي موجود 22درصد بيشتر از ساير توليدکنندگان اين خودرو در ايران است. 

همچنين شرکت پارس خودرو اعلام کرد: تحويل تعهدات قبلي خودرو تندر-90 اين شرکت به صورت منظم در حال انجام است و با توجه به برنامه‌هاي مستمر افزايش توليد خودرو تندر-90، پيش‌بيني مي‌شود كه در ماه‌هاي آتي تحويل اين خودرو پيش از موعد اعلام شده انجام شود. 

در پايان اين گزارش آمده است: متقاضيان مي‌توانند براي ثبت‌نام و کسب اطلاعات بيشتر به نمايندگي‌هاي مجاز فروش شرکت‌هاي پارس خودرو و سايپا در سراسر کشور يا سايت www.parskhodro.ir مراجعه كنند. 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو